Ar mērķi izgatavot svētku dalībnieku identifikācijas kartes bankas rīcībā ir visu dziesmu un deju svētku dalībnieku anketas. Maija beigās vēstīts, ka, pretēji līguma nosacījumiem ar svētku organizatoriem, izmantojot anketu datus, “Citadele banka” uz dziedātāju un dejotāju telefoniem un e-pastiem izsūtīja savu produktu reklāmas. Datu valsts inspekcija sākusi plašu pārbaudi par notikušo.
Sapratuši kļūdu, banka no šādas klientu piesaistīšanas atkāpās. Taču nu banka atradusi jaunu ceļu pie svētku dalībniekiem. Tagad ar piedāvājumu uz kolektīvu mēģinājumiem sūtīt bankas pārstāvjus, kuri klātienē iepazīstinātu ar tiem pašiem produktiem, tiek apzināti kolektīvu vadītāji.
„Šī kontaktinformācija ir visiem pieejama publiskajā vidē, tiek sazvanīt šie kolektīvu vadītāji un tikai tad, ja viņi piekrīt, tad šī informācija par šo piedāvājumu tiek nosūtīta kolektīvu vadītājiem elektroniskā veidā,” skaidro AS “Citadele banka” pārstāve Zane Udrase.
Taču ne visi aptaujātie kolektīvu vadītāji atceras, ka banka pirms piedāvājuma izsūtīšanas būtu zvanījusi. Ja e-pasts ar bankas produktu reklāmu saņemts bez iepriekšējas vienošanās, Datu valsts inspekcija aicina par to rakstīt sūdzību.
Bankai nevarot pārmest, ka tā izstrādājusi piedāvājumus tieši Dziesmu un deju svētku tematikā. Taču par iepriekš nosūtītajām īsziņām Dziesmu svētku dalībniekiem maksimālais soda mērs var būt pieci tūkstoši latu.