Modes nama pārstāvji sarunā ar žurnālistiem norāda, ka neskaidrības laikmetā vēlas sniegt vēstījumu jauniešiem, ka vienīgā patiesā vērtība, kas sniedz patīkamas sajūtas un optimismu, ir darbs. Tāpēc īpašu nozīmi iegūst ilgtspējīgas lietas. Šie jēdzieni modes industrijā par ikdienas vārdiem kļuvuši viena gada laikā, un arī “Prada” vadās pēc šīm vērtībām un izmanto ilgtspējīgus materiālus.
Tikmēr modes apskatnieki norāda, ka kolekcijas mērķauditorija ir strādājoši vīrieši kā ikdienas varoņa ideāls. Modeļi demonstrēja platus mēteļus, vestes un uzvalkus mierīgos, tai skaitā pelēkos, toņos, kā arī klasiska piegriezuma apģērbu no audumiem ar ģeometriskiem rakstiem. Šim stilam bija pieskaņoti aksesuāri, tai skaitā somas un zīda šalles, kā arī sarkanas kaklasaites.