Tikai pirms apmēram gada par uzņēmuma radošo direktoru kļuva Fausto Puglisi, un eksperti ir vienisprātis, ka viņš ienesis jaunas vēsmas.
Tērpi vairs neasociējas ar bohēmisku vidi, kas kādreiz definēja šo zīmolu, bet tajos var sajust minimālismu un sportisku stilu.
Pats dizainers intervijā atklāja, ka centies radīt viegluma sajūtu, tāpēc izmantots daudz šifona un zīda. Vienlaikus apģērbā sajukts vīrišķais un sievišķais, kas raksturo mūsu laikmeta seksualitāti. Savukārt skates vērotāji lielu uzmanību pievērsa dabas motīviem, tai skaitā atsaucēm uz lielo kaķveidīgo – tīģeri. Ideja nav jauna, taču Puglisi izdevās tai piešķirt mūsdienīgumu. Šī pieeja jūtama arī citos mākslinieka radītajos tērpos.