Uz "Frato" kafejnīcu klienti tāpat kā citur atnāk pēc savām picām un burgeriem. Taču atšķirībā no citām ēstuvēm šeit nav nekādu ēdiena pārpalikumu, jo tas ir viens no daudzajiem tā sauktiem virtuālajiem restorāniem, kas kļūst arvien populārāki visā ASV teritorijā.
Ēdiens te tiek gatavots tikai pēc pasūtījuma. Atnākot klienti to uzreiz saņem, turklāt aplikācijā var novērtēt ēdiena kvalitāti.
"Ja ēdiens nav sevišķi labs, to nenovērtēs augstu un tam būs savas sekas. No tāda viedokļa tā ir diezgan godīga tirgus sistēma," uzskata tirgus analītiķis Endijs Hants.
Kā liecina statistikas dati, digitālie pasūtījumi ASV restorānos sasniedz jau teju 30 miljardus dolāru apgrozījumu. Daudzviet parādījušās iestādes, kur darbojas "spoku virtuves" – te nav pasūtījumu letes un skatlogu, te notiek tikai ēdiena piegāde.
Tikmēr daudzi citi virtuālie restorāni tiek izveidoti uz jau esošo tradicionālo restorānu bāzes, kuriem līdz ar to rodas izdevība paplašināt un modernizēt sava piedāvājuma klāstu.