Aģentūras prezidente Marija Kraucergere informēja, ka ar elektriskajiem skrejriteņiem nobrauktās distances ir ļoti īsas. Cilvēki parasti ar tiem aizvieto velosipēdus vai iespēju ceļu veikt kājām, nevis ar vidi piesārņojošām automašīnām.
Skrejriteņu un to akumulatoru ražošanā izmanto dažādus metālus, un to ieguve rada kaitējumu dabai un cilvēku veselībai.
Kraucergere arī aicināja skrejriteņus iznomājošos uzņēmumus piedāvāt tos klientiem piepilsētās, nevis pilsētu centros.
Savukārt Vācijas pilsētu asociācija jau iepriekš ieteica varas iestādēm integrēt šos transporta līdzekļus sabiedriskā transporta sistēmā. Lietderīgi būtu skrejriteņus iznomāt pie autobusu pieturām vai dzelzceļa stacijām, lai cilvēki varētu veikt tā dēvēto pēdējo jūdzi un nokļūt mājās. Bet nebūtu atbalstāma garu distanču veikšana pilsētu centrālajā daļā.