Pērn PDF kampaņas galvenais varonis bija Baltijas menca. Abu šo sugu dzīvesstāsts ir gana atšķirīgs, taču tās vieno tas, ka populācija ir ļoti sliktā stāvoklī. Eiropas zušu populācija pēc dažādām aplēsēm pēdējo 40 gadu laikā samazinājusies par 90–95 %.
Pētnieks vērsa uzmanību uz to, ka zutis ir dārgākā zivs Latvijā un pēc PDF veiktās aptaujas aplēsēm ikdienā to patērējot 6 % iedzīvotāju. Žagars retoriski vaicāja, kuri tie ir. Visticamāk, cilvēki, kas zvejo zušus: "Šī zivs nav ne tik viegli pieejama, ne tik lēta, lai ēstu ikdienā. Tā ir arī ļoti trekna."
Žagars zušu patēriņa samazināšanu salīdzināja ar izvairīšanos no plastmasas maisiņiem vai citām vides iniciatīvām. Proti, lai rezultāts tiktu panākts, vispirms jānotiek izmaiņām cilvēka domāšanā, kam ir plašāki pozitīvi efekti.
"Vai mēs ar šo izglābsim Eiropas zuti? Bez izlikšanās varu teikt, ka, visticamāk, nē,” pauda pētnieks.
“Tām ir jābūt daudz plašākām aktivitātēm. Starptautiskās organizācijas jau darbojas pie tā, lai samazinātu zveju. Nav tā, kā mēs viņu šādā veidā (ar kampaņu) izglābsim. (…) Taču zutis ir viedokļu līderis jeb influenceris, kurš iet pa priekšu stāstam par to, ka mums vispār jādomā par ilgtspējīgāku zivju vai dabas resursu patēriņu," savu uzskatu pauda Žagars.
Pēc pētnieka domām, stāsts par zuti cilvēkiem palīdzēs saprast, kā katrs ar saviem ikdienas paradumiem ietekmē zivju resursus. PDF pārstāve Ozoliņa atzina, ka kampaņas mērķis ir cilvēku domāšanas maiņa.