"Lielais izaicinājums, kas mūs sagaida," skaidroja "Salling Group" pārstāvis Henriks Vinters Olesens, "ir izplānot katra apģērbu gabala ceļu no ražotāja līdz pircēja skapim un tālāk līdz otrreizējās pārstrādes konteineram."
Apģērbu ražotājiem arī nāksies apzināt un rūpīgāk plānot izejmateriālu izmantošanu. Mērķis ir ambiciozs – panākt, lai visi tekstilizstrādājumi un apģērbi 2030. gadā būtu ilgmūžīgi un tajos būtu vismaz 40 procenti atkārtoti izmantojamo materiālu.
Eiropā pieaug drēbju patēriņš, un eksperti aprēķinājuši, ka gadā katrs iedzīvotājs vidēji izmanto 15 kilogramus tekstilizstrādājumu.
Dānijas ikgadējās modes nedēļas laikā vienošanos noslēdza desmit uzņēmumi un trīs organizācijas, un to pārstāvji atzina, ka apģērbu industrija ir viens no lielākajiem "klimata izmaiņu grēciniekiem". Esot pienācis laiks kaut ko darīt, lai šo situāciju mainītu.