„Sievietes bija izslāpušas pēc sievišķības – ka tev var būt sava iekšējā pasaule, dzīve!” atminas Anča. Trešajā gadā žurnāla tirāža bija 75 000 un, kā atceras Anča, reiz, braucot ar trolejbusu, viņa pie Mākslas muzeja preses kiosā uz Kr.Valdemāra ielas redzējusi sieviešu rindu, kas pirkusi tieši „Santu”. Arī pirmo žurnāla numuru 1991.gada novembrī izpirka nedēļas laikā.
Žurnālu gan Anča dibinājusi sava sapņa dēļ. „Tas bija meitenes sapnis par to, kāpēc mums nav tik skaistu žurnālu kā ārzemēs. Mēs dažus bijām redzējuši. Kad mēs sākām, es nedomāju par žurnālistiku kā par uzņēmējdarbību. Es vienkārši realizēju savu sapni,” stāsta Anča.
Lielākā problēma žurnāla izveidē bijusi nauda. Galu galā 100 000 rubļu aizņēmās no rūpnīcas „Lauma”, un to garantēja laikraksta „Atmodas” tā laika menedžeris Viesturs Koziols. „Neviens jau neticēja, izņemot manus vecākus,” atzīst Anča.
Par to, kā pagājušā gadsimta 90.gados veidojās preses tirgus un mediju vide, plašāk būs stāstīts LTV un „SKUBA films” dokumentālo filmu seriāla „Deviņdesmitie” kārtējā filmā „Ceturtā vara”. To varēs noskatīties trešdien LTV 1 plkst. 19.30.