Ievieš atbalsta tālruni Covid-19 pandēmijas nomākto sūdzībām un lamām

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

No 2. novembra ikviens, kam Covid-19 pandēmijas laikā sakrājies rūgtums sirdī, var zvanīt uz sociālā uzņēmuma “Sonido” izveidoto tālruņa līniju “Uzklausīsim!” pa telefonu 90200944 un izvēlēties sev piemērotāko emocionālās atslodzes veidu – lamāties vai sūdzēties, informēja uzņēmuma pārstāve Liene Reine-Miteva.

Covid-19 pandēmijas laikā sabiedrībā ir būtiski pieaugusi emocionālā spriedze – cilvēki dusmas izgāž interneta komentāros un uz saviem līdzcilvēkiem: kolēģiem, ģimenes locekļiem vai nejaušiem garāmgājējiem. Ņemot vērā savu pozitīvo pieredzi ar sarunu līniju vientuļiem cilvēkiem “Parunāsim?”, “Sonido” piedāvā risinājumu šai problēmai – zvanīt pa telefonu 90200944 un izlādēt sakrātās emocijas drošā veidā.

SIA “Sonido” īpašniece Inga Muižniece ir novērojusi, ka cilvēkiem trūkst atbalsta un zināšanu, kā tikt galā ar negatīvām emocijām:

Dzīvē ir situācijas, kad cilvēks ir saspringts, nesaprasts, uzvilcies,  un tā vietā, lai izlādētu savas dusmas uz tuviniekiem, mēs piedāvājam piezvanīt profesionāliem uzklausītājiem.

Emocijām ir jādod telpa, un ar šo jauno pakalpojumu mēs ceram palīdzēt atbrīvoties no dusmām, nomierināt satraukumu un palīdzēt cilvēkam atgūt līdzsvaru.”

Zvans uz  90200944 maksā 60 centi minūtē. Piezvanot “Uzklausīsim!”, var izvēlēties saziņu krievu vai latviešu valodā, kā arī emocionālās izlādes veidu: lamāšanos vai sūdzēšanos. Zvanītājam ir jāņem vērā, ka operatoram ir tiesības iesaistīties un atbildēt. Uzņēmums neiesaka lamāšanās pakalpojumu personām, kuras vēl nav sasniegušas 18 gadu vecumu.  “Sonido” komanda ir psiholoģiski sagatavota un apmācīta šāda darba veikšanai.

Sākotnēji “Uzklausīsim!” būs pilotprojekts trīs mēnešu garumā, kuru laikā uzņēmums testēs šāda pakalpojuma pieprasījumu un ietekmi, kā arī sekos līdzi darbinieku emocionālajai labsajūtai. Ja eksperiments būs veiksmīgs, šo pakalpojumu piedāvās arī turpmāk.

 “Sonido” ir sociālais darba integrācijas uzņēmums, kas nodrošina zvanu centra pakalpojumus, nodarbinot cilvēkus ar invaliditāti. Kopš 2018. gada vidus ''Sonido'' realizē sociālo projektu “Parunāsim!”, dodot iespēju vientuļiem cilvēkiem parunāt un tikt uzklausītiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti