„Tesla S" izceļas ar savu uzlādes veidu - tā akumulators ir nomaināms, ne tikai uzlādējams. Tā priekšrocība ir nomaiņas ātrumā, kas ir izdarāma nepilnas minūtes laikā.
Tāpat nomaināmais akumulators ir salīdzinoši lielāks nekā citiem elektroauto, tādēļ ražotājs sola, ka ar pilnu akumulatoru iespējams nobraukt vismaz 400 km. Lietotājiem Amerikā ir vēl kāds „bonuss" -- nopērkot jauno „Tesla S", ražotājs ir ar mieru akumulatoru mainīt bez maksas līdz pat konkrēta auto mūža galam.
Kā jau kārtīgam elektroauto, „Tesla S" ir izdomāti dažādi triki, kā ietaupīt enerģiju. Piemēram, durvju rokturi, kas pazūd braukšanas laikā, lai uzlabotu aerodinamiku. Arī vietas šajā mašīnā ir ļoti daudz, bagāžai ir vieta gan priekšā, gan aizmugurē. Un ne tikai bagāžai - aizmugurē papildus ir pat divas sēdvietas, tiesa gan, to izmēru dēļ tās paredzētas bērniem vai augumā maziem cilvēkiem.
Īpaši jāizceļ arī vadības panelis ar lielo ekrānu, kas ir gan futūristisks, gan reāli ērts. Visu tradicionālo pogu vietā „Tesla S" ielikuši vienkārši 17 collu ekrānu, kur visu to var ērti vadīt.
Izmantotās tehnoloģijas kļūst arvien gudrākas un attālinātā programmatūras atjaunošana iespējama arī „Tesla S" - jāpieslēdz tikai pie WiFi tīkla, un ir iegūtas jaunas auto funkcijas.