Attālinātās konsultācijas samazina nepieciešamību pēc zobārsta apmeklējuma klātienē

Iedzīvotājiem zvanot zobārstiem, bieži problēmu ir iespējams atrisināt telefoniski, tādējādi mazinot nepieciešamību zobārstu apmeklēt klātienē. Šādi secinājumi pēc zobārstu telefonkonsultāciju ieviešanas Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Stomatoloģijas institūtā radušies tā speciālistiem.

Institūta terapeitiskās stomatoloģijas klīnikas zobārste Darja Ķīse Latvijas Radio norādīja – iedzīvotāji zvana, lai konsultētos par ļoti dažādām sūdzībām.

Stomatoloģijas institūta zobārste Darja Ķīse Kristaps Feldmanis

    “Izrunājam attālināti konsultācijas laikā, vai ir pacientam akūta nepieciešamība doties pie zobārsta. Viens no izplatītākajiem jautājumiem: ja ir sāpīgs vai jutīgs zobs – vai man ir jāiet pie zobārsta? Un vārdu “sāpes” mēs izrunājam un precizējam, jo zobārstniecībā sāpju raksturs ir ļoti plašs jēdziens. Un tad mēs mēģinām precizēt zvana laikā. Ja tas ir nevis akūts sāpīgums, bet periodisks jūtīgums, kas īstenībā nav akūtās sāpes, tad mēs iedodam rekomendācijas, ja nepieciešams, tad mēs izrakstām elektroniski medikamentus,” pastāstīja Ķīse.

    Telefoniskām konsultācijām pacienti var pierakstīties Stomatoloģijas institūta mājaslapā, kur arī izvēlas vajadzīgo speciālistu un komentārā apraksta sūdzību. Vēlāk ar pacientu sazinās, un ir iespēja runāt ar ārstu.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Veselība
    Dzīve & Stils
    Jaunākie
    Interesanti