Vegānisms varētu būt ne tikai viena gada, bet paliekoša tendence. Sociālais tīkls "Twitter" apgalvo, ka vegānisms bija visvairāk aprunātā tēma šī gada pirmajā mēnesī un ka par vegānismu sociālajā vietnē runā 54% tā saukto influenceru. Arī pakalpojumā "Uber Eats", kas piegādā ēdienu uz mājām, vispopulārākie pasūtījumi esot bijuši augu valsts izcelsmes ēdieni.
Apsvērumi šādai patērētāju izvēlei ir dažādi. Kādam tie saistīti ar veselību – atsakoties no gaļas, var uzlaboties āda un uzrasties papildu enerģija.
Citam tā ir vēlme cīnīties ar klimata pārmaiņām, jo lauksaimniecības procesi veicina globālo sasilšanu.
Liellopi, dabiskā veidā pārstrādājot pārtiku, izdala siltumnīcu efektu radošo gāzi metānu, kas ir vēl spēcīgāka par oglekļa dioksīdu saturošiem izmešiem. Lauksaimniecības dēļ tiek izcirsti arī meži. Tāpat daudziem ir vienkārši humāni apsvērumi – viņi nevēlas ēst dzīvniekus.
Nenoliedzami sociālo mediju paaudzes pārstāvjiem svarīgs ir arī ēdiena izskats.
Arvien straujāk popularitāti iemanto tādi netipiski produkti kā kaņepju ūdens un sulas, kā arī no Indijas maizeskoka un ziedkāpostiem pagatavoti tako vai picas.
Vienas pētījumu firmas dati gan rāda, ka vegānu skaits ASV trīs gadu laikā audzis vien par 1%. Tas, visticamāk, skaidrojams ar to, ka liela daļa cilvēku nepiekopj pilnīgu vegānismu, bet iekļauj arvien vairāk šādu produkt savā uzturā.