Pašvadīta mācīšanās ir spēja bērnam pašam vadīt savu mācīšanos – bērns plāno, uzrauga rīcību procesu (dara), vēro vai var sasniegt mērķi, ko nepieciešams izmainīt, pašvadītu mācīšanos raksturo Lāsma Mancendorfa, viena no rokasgrāmatas autorēm.
Pašvadīta mācīšanās ir viena no caurviju prasmēm, kas minēta “Skola 2030”, rokasgrāmatas pienesums ir dotie piemēri no skolēnu, skolotāju un vecāku skata punkta, ilustrējot, kā pašvadīta mācīšanās izpaužas, ko tieši darīt, lai veiktu visus trīs pašvadītas mācīšanās soļus un sasniegtu rezultātu, uzsver Līga Sudare.
Pašvadītas mācīšanās teorija nāk no hobijiem – ja kas patīk un interesē, tad var daudz ko sasniegt.
Lāsma Mancendorfa aicina vecākus līdzdarboties bērna mācībās, jo tas dod bērnam drošību un papildu motivāciju.
Ceļvedis pieejams nodibinājuma "Iespējamā misija" mājaslapā.