Sadaļas Sadaļas

Rīta Panorāma

Trīs Osokini koncertēs Cēsīs

Rīta Panorāma

Pārizdos «The Beatles» albumu «Let It Be»

Intervija ar Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra vadītāju Nilu Saksu Konstantinovu

Pusaudžu psihoterapeits: Bērniem jāmāca pārvarēt skolas spriedzi un trauksmi

Atsākot ierasto mācību ritmu, vecākiem, skolotājiem un skolēniem jāgatavojas, ka šis gads būs satraucošāks, spriedzes pilnāks nekā iepriekšējie gadi, raidījumā “Rīta panorāma” pauž Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra vadītājs Nils Sakss Konstantinovs, uzsverot, ka bērnu vieta ir skolā, kur viņi var gūt ne tikai zināšanas, bet arī nepieciešamās socializēšanās prasmes.

Izaicinājumi bērniem, atgriežoties skolā no tiešsaistes mācībām, būs, jo gadu viņi ir strādājuši attālināti, daudzas prasmes ir aizmirsušās vai pat nav apgūtas.

“Varam sagaidīt, ka skolā būs lielāka trauksme un spriedze,” pauž Konstantinovs.

Jaunākajiem bērniem vērts atgādināt, kā ir socializēties, pusaudžiem lielākās problēmas būs ar dienas organizēšanu, tā būs jāpamāca.

Galvenais kaitēklis ir spriedze – ir vienkārši veidi, kas labi strādā, piemēram, pirms kāda satraucoša notikuma var palīdzēt nomierināšanās ar dziļu elpošanu vai citi treniņi, tos bērniem jāpalīdz apgūt.

Šajā mācību gadā paaugstinātā spriedzē būs vecāki, skolotāji un bērni. Konflikti bērnu starpā var eskalēties. Fokusam jābūt ne tikai uz fizisko, bet arī emocionālo fonu skolā.

Daudz tiek runāts par masku lietošanu skolā, bet ir pieredzēts, ka bērni ļoti ātri pie tām pierod, par to nevajadzētu satraukties.

“Bērna vieta ir skolā,” uzsver Nils Sakss Konstantinovs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt