Latvijas informātikas (programmēšanas) 35. olimpiāde norisinājās šī gada februārī Rēzeknē. Zelta, sudraba un bronzas medaļu komplektus dalībnieki sadalīja divās vecuma grupās. Kopumā tika apbalvots 21 skolēns. Jaunākajā grupā līdz ar A. G. Andersonu zelta medaļu ieguva arī Ramona Poreitere no Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas, kļūstot par pirmo meiteni, kura ieguvusi zelta medaļu nacionālajā informātikas (programmēšanas) olimpiādē. Arī vecākajā grupā tika piešķirtas divas zelta medaļas, ko līdz ar M. Kristiņu guva Salaspils 1. vidusskolas skolēns Artis Vijups.
Baltijas informātikas 28. olimpiāde šogad norisinājās Vācijas pilsētā Lībekā no 28. aprīļa līdz 3. maijam. Latvijas izlases dalībniekiem izdevās izcīnīt četras medaļas. Līdz ar M. Kristiņa zelta un A. G. Andersona sudraba medaļām bronzas medaļu cienīgu sniegumu uzrādīja Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas 11. klases skolēns Valters Kalniņš un Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 11. klases skolēns Krišjānis Petručeņa. Olimpiādē Latviju pārstāvēja arī Artis Vijups no Salaspils 1. vidusskolas un Mihails Abramovs no Rīgas 1. vidusskolas. Kopumā savā starpā sacentās 67 dalībnieki, pārstāvot 12 valstis.
Pēc divu gadu olimpiāžu organizēšanas tiešsaistē šogad no 7. līdz 15. augustam Starptautiskā informātikas olimpiāde (''IOI 2022'') norisinājās hibrīdā režīmā, lielākajai daļai valstu piedaloties klātienē Jogjakartā, Indonēzijā, bet daļai – attālināti. Latviju olimpiādē pārstāvēja četri skolēni. Bez bronzas medaļu ieguvējiem A. G. Andersona un M. Kristiņa piedalījās arī V. Kalniņš un K. Petručeņa. ''IOI 2022'' sacentās 349 dalībnieki no 88 valstīm.
Informātikas sacensības katram dalībniekam dod iespēju darboties individuāli, parasti vairāku stundu garumā risinot dažādas algoritmiskas problēmas. Papildus olimpiāžu norisei dalībniekiem ir iespēja iepazīties ar organizētājvalsts kultūru, dodoties ekskursijās, kā arī iepazīt citu valstu dalībniekus, piedaloties diskusijās un aktivitātēs. Dalībniekiem tiek nodrošinātas arī dažādas izzinošas lekcijas, lai īstenotu olimpiādes mērķus – iedrošināt, izaicināt un atpazīt vidusskolēnu talantus informātikas jomā, veicināt draudzīgu kontaktu starp datorzinātniekiem un informātikas pedagogiem starptautiski, kā arī veicināt šīs olimpiādes atpazīstamību un izaugsmi.