Rīta Panorāma

Intervija ar rezidentu infektologu Iļju Drjagunovu

Rīta Panorāma

Krievija plāno sadalīt Ukrainu

Intervija ar «Skola 2030» vadītāju Zani Oliņu

Konferencē vērtēs pārmaiņu vadību izglītības sistēmā un mācību procesā

Lai diskutētu par pārmaiņu vadību skolās, šodien notiks "Skola2030" tiešsaistes konference "Virzība. Sadarbība. Atbalsts. Lietpratībai". Tajā atgādinās, ka mācību pieejas maiņa ir ilgstošs process un liela loma tajā ir sistēmas līderiem. Saruna par to, kā Latvijā tiek ieviestas pārmaiņas izglītības sistēmā un mācību procesā, kā to ietekmējusi pandēmija.

“Svarīgākais šobrīd ir mācību pieejas maiņa. Mums ir stipras tradīcijas, kuras ir jāturpina. Visvairāk skolas ir strādājušas ar pašvadītu mācīšanos, lai skolēnam ir lielāka izpratne un motivācija mācīties, situāciju skolās ar pārmaiņu ieviešanu Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta panorāma” raksturo „Skola2030” vadītāja Zane Oliņa.

Pandēmija ir kavējusi pārmaiņu pēctecību. Skolotājiem ir nepieciešams paskatīties uz skolēnu mācīšanās pieredzi kopumā. Ir nozīmīgas atšķirības starp skolām. Centrālā sistēmas problēma ir tā, ka svarīgi, pie kura skolotāja bērns mācās, – tā nedrīkstētu būt, uzskata Oliņa.

Konferencē “Virzība. Sadarbība. Atbalsts. Lietpratībai” skolu un pirmsskolu vadītāji, eksperti un rīcībpolitikas veidotāji runās par pārmaiņu vadību izglītības iestādēs. Konferences mērķis ir nostiprināt izpratni, ka mācību pieejas maiņa ir ilgstošs process, kura sekmīgā norisē liela loma ir sistēmas līderiem – gan veidojot kopīgu redzējumu, gan atbalstot pārējos komandas biedrus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt