"Kopš 1903. gada 17. decembra, kad brāļi Raiti lidoja pirmo reizi, līdz pagājušā gadsimta divdesmitajiem gadiem lidmašīnu būvniecība bija tikai roku darbs," skaidroja lidmašīnu konstruktors Kolomans Mairhofers. "Man kā amatniekam šis aspekts ir ārkārtīgi aizraujošs. Jauno augsto tehnoloģiju ražošana ar amatniecības iemaņām – šīs iespējas ir pilnībā zaudētas."
Senās lidmašīnas tiek būvētas darbnīcā Lejasaustrijā pēc oriģināliem plāniem, un darinājumi ir pieprasīti visā pasaulē. Patlaban top lidaparāts kādam klientam Jaunzēlandē, kuram pieder 60 seni lidaparāti, un kurš tiek uzskatīts par lielāko šādas jomas kolekcionāru pasaulē.
Meistars – autodidakts – ar lepnumu informē, ka radījis 15 aviācijas ēras sākumposma lidmašīnas un spējis tās pacelt gaisā.
Viena lidaparāta radīšana prasa no pieciem līdz septiņiem tūkstošiem stundu darba, un viņam palīdz līdzīgi domājoši darbinieki. Trīs no tiem arī beiguši tehnisko skolu, kur apgūtas kokapstrādes iemaņas.
Vienlaikus netiek aizmirsts par "piezemētākiem" transporta līdzekļiem un tiek rekonstruēti vairāki leģendāri "Austro Daimler" spēkrati.