“Mūsu biznesa plānos paredzēts, ka pasažieriem var piedāvāt līdzīgu cenu kā taksometros, ja lidaparātu vada pilots. Savukārt autonoma lidojuma laikā izmaksas ir līdzīgas, ja jūs no punkta A uz punktu B pārvietotos ar savu automašīnu,” stāstīja kompānijas “Liliumn” pārstāvis Daniels Vīgands.
Bavārijā bāzētā uzņēmuma pārstāvji informēja, ka gaisa taksometrs var sasniegt ātrumu 300 kilometri stundā.
36 elektromotori tam ļauj pacelties un nolaisties vertikāli, un viena akumulatora uzlāde ir pietiekama vismaz vienas stundas lidojumam.
Jau tuvākajā laikā plānots uzsākt lidaparāta izmēģinājumus, bet tā sērijveida ražošanu varētu sākt nākamajā desmitgadē.
Konstruktori arī uzsver, ka gaisa taksometra uzbūves princips nav unikāls, bet visi līdz šim pasaulē projektētie lidaparāti spēja pārvadāt tikai divus cilvēkus. Tieši lielāka kravnesība un ietilpība būtiski samazina lietošanas izmaksas.