Uzņēmumu reģistrs klientu apkalpošanā izmantos mākslīgo intelektu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Nākamā gada pavasarī darbu Uzņēmumu reģistrā sāks virtuālais asistents - mākslīgā intelekta risinājums, kas spēs apkalpot klientus latviešu un angļu valodā.

Virtuālā asistenta uzdevums būs sniegt interesentiem atbildes uz biežāk uzdotajiem un vienkāršākajiem jautājumiem par Uzņēmumu reģistra pakalpojumiem un iesniedzamajiem dokumentiem, savukārt par sarežģītākiem jautājumiem klientus arvien vēl konsultēs reģistra darbinieki.

Guna Paidere: Uzņēmumu reģistrs klientu apkalpošanā izmantos mākslīgo intelektu
00:00 / 00:12
Lejuplādēt
Virtuālā asistenta ieviešana Uzņēmumu reģistrā ir pilotprojekts mākslīgā intelekta ieviešanai valsts pārvaldē, iepazīstinot ar virtuālo asistentu, kas nosaukts par Lauru, norādīja Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāre Guna Paidere.

Laura ir Latvijas uzņēmuma “Tilde” radīts virtuālais asistents, viņas māsa Anete nesen ir uzsākusi darbu uzņēmumā “Lattelecom”, savukārt pašlaik Uzņēmumu reģistrā top jauns virtuālais asistents, mēs vēl nezinām, vai tas būs Lauras brālis vai māsa, kurš jau nākamā gada pavasarī sāks apkalpot Uzņēmumu reģistra klientus elektroniskajā vidē, pastāstīja Paidere.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti