Radīts virtuālais asistents par atbalsta iespējām Ukrainai

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Valodu tehnoloģiju uzņēmums “Tilde” ir izveidojis virtuālo asistentu “HelpUkraineBot”, kas sniedz atbildes par palīdzības saņemšanu un sniegšanu Ukrainai, informēja uzņēmuma pārstāvji. Asistents piedāvā vienviet apkopotu informāciju no dažādiem pārbaudītiem avotiem.

Latvijas iedzīvotājiem virtuālais asistents jeb bots ļauj atrast labāko veidu, kā katrs var palīdzēt Ukrainai. Savukārt Ukrainas bēgļiem tas vienkārši un ātri ļauj noskaidrot svarīgāko informāciju par palīdzības iespējām un uzturēšanos Latvijā, lai tā nebūtu jāmeklē interneta plašumos.

Virtuālais asistents ir pieejams vietnē helpukrainebot.com, kā arī to vienkārši var iekļaut jebkurā mājaslapā un uzņēmumu “Facebook” lapās.

Valsts un pašvaldības iestādes, nevalstiskās organizācijas un uzņēmumi ir aicināti ievietot virtuālo asistentu savās mājaslapās, lai paātrinātu palīdzības sniegšanu un saņemšanu Ukrainas kara laikā.

Lai arī ir pieejamas vairākas informatīvās vietnes un diennakts tālruņi, virtuālais asistents “HelpUkraineBot apkopo visu jaunāko informāciju vienuviet un palīdz ātri rast nepieciešamās atbildes. Tas strādā visu diennakti un spēj sniegt atbildes vienlaikus plašam cilvēku skaitam.

Virtuālais asistents spēj atbildēt uz dažādiem biežāk uzdotajiem jautājumiem – par palīdzības tālruņiem, informatīvajām lapām, ziedošanu un brīvprātīgo darbu, juridisko un psiholoģisko palīdzību, kā arī par to, ko darīt Latvijas iedzīvotājiem, kas vēlas vai jau ir uzņēmuši Ukrainas bēgļus.

Savukārt Ukrainas bēgļiem ir pieejama informācija par uzturēšanos Latvijā, veselības aprūpi, mītnes vietām, darbu, vīzām un citas noderīgas uzziņas. Bota zināšanu bāze tiek regulāri atjaunota un papildināta, izmantojot valsts iestāžu un nevalstisko organizāciju sniegtās ziņas un citus uzticamus informācijas avotus.

“Kad sākās Krievijas iebrukums, kopā ar kolēģiem spriedām, kā varam palīdzēt Ukrainai ne tikai finansiāli, bet arī ar savām mākslīgā intelekta tehnoloģijām. Virtuālais asistents “HelpUkraineBot” ir “Tildes” darbinieku iniciatīva, kas ar lielu pašatdevi īstenota rekordīsā laikā. Virtuālajam asistentam esam iemācījuši būtiskāko informāciju, kuru regulāri papildināsim un atjaunosim. Ļoti ceram, ka tas palīdzēs sniegt un saņemt atbalstu, lai kaut nedaudz atvieglotu neizmērojamās ciešanas, ko rada karš,” pauda uzņēmuma vadītājs Andrejs Vasiļjevs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti