Piedāvā jaunu risinājumu ceļu bedrīšu remontiem

Ierasts, ka ceļu bedrītes tiek aizbērtas, taču Mārtiņš Lejnieks no Jēkabpils piedāvā tās aizkausēt vai "aizšūt", tādejādi padarot ielāpus noturīgākus.

ASV tehnoloģijas un čehu zināšanas sniedz lētāku un reizē izturīgāku risinājumu ik pavasari risināmajai problēmai. Tā ir lēta un reizē kvalitatīva metode, kura darbojas pat ziemā.

Līdz šim ierasts, ka kvalitāte ar cenu nav apvienojama, taču arī šai metodei ir savi trūkumi, piemēram, tas, ka strādāšana ar šo metodi ir samērā lēna un pavasarī nav iespējams lielos apjomos aizlāpīt ceļu bedrītes.

Jauno metodi Eiropā pirms četriem gadiem ieviesuši čehi, taču Latvijā šī tehnoloģija ieviesta pirmo gadu. Kā Latvijas Radio raidījumam "Pats sev priekšnieks" pavēstīja Mārtiņš Lejnieks, čehu speciālistu pieredze liecina par metodes noturīgumu, jo bedrīšu ielāpi kalpo līdz trim, četriem gadiem.

Ar parastajām bedrīšu lāpīšanas metodēm nav iespējams strādāt ziemā, jo Latvijā netiek liets ražots karstais asfalts. Tikmēr jaunā tehnoloģija var tikt pielietota ziemā, jo izmanto frēzēšanu, kas ļauj strādāt ar bezšuvju metodi, kas kalpo ilgāk.

Viss raidījuma "Pats sev priekšnieks" ieraksts par neparasto tehnoloģiju, kas lietojama pat ziemas apstākļos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Tehnoloģijas un zinātne
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti