Mākslīgā intelekta aģents var palīdzēt, piemēram, banku klientiem izveidot kontus, apstrādāt atlīdzību pieteikumus, reģistrēt slimnīcā pacientus. Turklāt digitālā darbinieka izveidotāji norāda, ka tas spēj sajust sarunas biedra noskaņojumu, tas uzkrāj informāciju un spēj mācīties līdz un apgūst sava darba devēja specifiku.
Rutīnas pienākumus “Amelia” var veikt aktīvāk nekā cilvēks.
SAP virziena vadītājs, Accenture darbinieks Dmitrijs Pozdņakovs šodien prezentācijā norādīja, ka galvenais ieguvums ir mērogs un produktivitāte. Izgudrotāji lēš, ka mākslīgā intelekta tehnoloģiju tirgus no četriem miljardiem eiro 2014.gadā pieaugs līdz astoņiem miljardiem eiro 2019.gadā.
Ilggadējs pētījums apliecinot, ka biznesa vide sāk apzināties mākslīgā intelekta priekšrocības.
"Accenture" Latvijas filiāles vadītājs Maksims Jegorovs uzsver gan arī vēl citu niansi - lielāko ieguvumu gūs tie uzņēmumi, kas nevis aizstās darbiniekus ar tehnoloģijām, bet gan atradīs veidu, kā darbinieki var maksimāli izmantot mākslīgo intelektu savā labā.
"Accenture" ir starptautisks vadības konsultāciju, tehnoloģisko pakalpojumu un ārpakalpojumu uzņēmums, kas apkalpo savus klientus 120 pasaules valstīs. Uzņēmumā strādā ap 319 000 cilvēku 52 pasaules valstīs.