Latvijā radīta lietotne mājdzīvnieku saimnieku saziņai ar veterinārārstiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Latvijā radīta lietotne, kas palīdz mājdzīvnieku saimniekiem sazināties ar veterinārārstu.  Mobilās lietotnes “HEROvet” idejas autors ir liepājnieks Egils Šusts, kuram pašam ir suns, savukārt ikdienas darbs saistīts ar modernajām tehnoloģijām un videomārketingu uzņēmumā “Sense Media”, kas tagad uzsācis sadarbību arī ar kompāniju “Google”,  palīdzot tai veidot digitālo saturu – animācijas un video.  

Egils Šusts ir viens no Liepājas Universitātes jauno mediju mākslas studentiem, kurš spēj skatīties pāri ikdienas rutīnas robežām un meklēt jaunus risinājumus mūsdienu cilvēkam.

„Pagājušā gadā man nāca prātā jaunas idejas, vajadzēja jaunas vēsmas un gribējās vēl sevi pilnveidot. Tā kā man ir ļoti tuva gan informācijas tehnoloģiju sfēra, gan dzīvnieki, nonācu līdz idejai par mobilo aplikāciju, kas saved kopā dzīvnieku saimniekus ar veterinārārstiem jebkurā diennakts laikā caur videozvanu vai saraksti. Man pašam ir suns, kurš ir ļoti alerģisks. Nesen mēs uztaisījām analīzes, kuras sūtījām uz ASV padziļinātai izpētei,” stāstīja Egils.

Egils atzina, ka idejas viņam rodoties gluži vai katru dienu, taču šīs īstenošanu apstiprinājusi arī viņa dzīvesbiedre.

Egils atklāja, ka sākotnēji bija grūti atrast programmētājus, bet dažādu apstākļu sakritību rezultātā izdevās atrast speciālistu. Viņš piedalījies arī hakatonā. 

„Piedalījos hakatonā, kurā es iepazinos ar vācieti, kurš bija atbraucis apmaiņas programmā studēt „Turībā” uz pusgadu, ļoti komunikabls cilvēks. Caur viņu es iepazinos ar vēl vienu vācieti, kurš bija programmētājs un piekrita startēt projektā. Pēc astoņiem mēnešiem es sev atradu komandu un sākām strādāt pie projekta,” stāstīja Egils.

Pirmā lietotnes versija strādā nu jau trīs mēnešus. Pirms konsultācijas redzams, kādas būs tās izmaksas.

„Aplikācijas versija ir jau palaista “online”. Ir reģistrējušies vairāki Latvijas veterinārārsti, ir reģistrējušies vairāk nekā 600 lietotāju. Konsultācijas notikušas dažādās Latvijas vietās, tās pārklājas, ir gan Liepājas, Rīgas un pat Daugavpils ārsti. Piemēram, uzspiežu meklēt – Gatis Kalniņš, Grobiņas veterinārārsts, utt. Atzīmēju, par ko nepieciešama konsultācija,” par to, kā lietotne darbojas praktiski, skaidroja Egils.

Egils pats šādā veidā sazinājies divas reizes ar veterinārārstiem Rīgā un Grobiņā. Sarunas notikušas par suņa uzturu un alerģijām. Lietotne var būt noderīga brīžos, kad steidzīgi un attālināti jāsazinās ar ārstu, kas ir svarīgi arī šajā pandēmijas laikā.

Veicot izpēti, secināts, ka 40% no ikdienas konsultācijām varētu notikt attālināti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti