Latviešu radītā interneta platforma «Ask.fm» piedzīvo attīrīšanos

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Pagājuši pieci mēneši, kopš "Ask.com" pārņēmis Latvijā tapušo sociālo vietni "Ask.fm", kas ieguva nelāgu slavu pusaudžu izdarīto pašnāvību dēļ. Strīdīgā platforma piedzīvojusi izmantošanas samazinājumu, ko jaunais īpašnieks skaidro ar mēģinājumu uzlabot "Ask.fm" vidi, ziņo "USAToday". 

"Ask.fm" piedzīvojis lietotāju skaita kritumu no 200 miljoniem pērnajā vasarā, kad tika pārdots uzņēmums, līdz 150 miljoniem ikmēneša lietotājiem.

Uzņēmums cer uz ilgtspējīgu izaugsmi, jo ir saņēmis informāciju, ka tagad šī ir droša vieta, kuru interneta lietotājiem apmeklēt, sacīja "Ask.com" izpilddirektors Dags Līdss.

Viņš neatklāj, cik liela naudas summa samaksāta par "Ask.fm" iegādi, taču atzīst, ka viens no iemesliem bijis ievērojamais tirgus, kā arī samērā līdzīgais nosaukums, kura dēļ sākotnēji tika uzsākts pat tiesas process, kas noslēdzās ar uzņēmuma nopirkšanas darījumu.

Ar šo lietotni, kas ir populāra jauniešu vidū visā pasaulē, joprojām var anonīmi uzdot cilvēkiem jautājumus, sākot no "Vai tu domā, ka es esmu gudrs?" līdz "Kāpēc tu esi tik nepopulārs?"

"Ask.fm" īpašnieki līdz tam bija Oskars Liepiņš, Marks Terebins, Iļja Terebins, Valērijs Vešņakovs, Klāvs Sinka un investīciju aģentūra "RubyLight Technology Limited". Savukārt "Ask.com" ir ceturtais populārākais interneta lapu meklēšanas rīks pasaulē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti