Jaunuzņēmumi iepazīstinās ar inovatīviem izglītības tehnoloģiju rīkiem

Nedēļu ilga akcelerācijas programma “Ed-TechEvolution” noslēgsies ar tās ietvaros izveidoto rīku prezentāciju dienu 19. jūnijā, informēja programmas organizators Mārtiņš Bičevskis. Tajā jaunuzņēmumi iepazīstinās ar saviem projektiem, pie kuriem strādājuši laika posmā no 15. līdz 19. jūnijam.

No 40 jaunuzņēmumiem, kas pārstāv 17 valstis, dalībai programmā tikai atlasīti 11. Programmas īstenošanas laikā ir attīstīti dažādi rīki, kas gan izglītojamajiem, gan izglītotājiem palīdzēs mācīties un organizēt mācību procesu – sākot no maziem bērniem un beidzot ar pieaugušiem profesionāļiem. Projektu īstenotāji koncentrējas gan uz spēles elementu izmantošana izglītības procesā jeb spēļošanu, gan robotplatformām, gan uz virtuālo treniņu.

““Ed-TechEvolution” ir tehnoloģiju pasaules atbilde Covid-19 izraisītajai krīzei, kas vienlaikus pārstāv gan izaicinājumu sabiedrībai, gan lieliski iespēju tehnoloģiskam izrāvienam. Nedēļu ilgā programma saveda kopā tehnoloģiju guru, investorus, izglītības institūcijas un valsts iestāžu pārstāvjus no Ziemeļvalstīm un Baltijas reģiona,” pauda Bičevskis.

Programmas organizators uzskata, ka izstrādātie rīki un platformas, kas kļuva par programmas daļu, nokļūs Eiropas skolu un universitāšu auditorijās jau vistuvākajā nākotnē. “Programma noslēdzas, taču izglītības tehnoloģiju revolūcija tikai sākas,” norādīja Bičevskis.

Prezentāciju jeb demo diena platformā "Facebook" sāksies 19. jūnijā pulksten 16.00 un pēc prezentācijām notiks arī izcilāko dalībnieku apbalvošana.

Šodien, 18. jūnijā pulksten 19.00 “Ed-TechEvolution” ietvaros notiek jaunuzņēmumu un ekspertu diskusija “Pieaugošā atšķirība starp prasmēm, kuras tiek mācītas, un nepieciešamajām prasmēm”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Tehnoloģijas un zinātne
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti