Informācija tiek regulāri atjaunota, stāsta Tildes direktors Andrejs Vasiļjevs. Un cilvēku interese ir liela. Tas izveidots, lai būtu iespējams vienkāršāk piekļūt uzticamai informācijai un nebūtu jāmeklē interneta plašumos. Tildes priekšsēdētājs aicina valsts un pašvaldību iestādes izvietot botu savās mājaslapās.
“Bots ir virtuālais asistents. Tātad digitālais sarunu biedrs, kurš šajā gadījumā ir apkopojis informāciju par aktuālajiem ar Covid-19 saistītajiem jautājumiem, piemēram, kādi ir simptomi, kā pasargāt sevi un tuviniekus, ko nozīmē sociālā distancēšanās, kādi ir spēkā esošie ierobežojumi un tā tālāk,” skaidroja Vasiļjevs.
“Ko vēl mēs esam sapratuši – šis ir tāds īpašs laiks, cilvēki nokļūst apstākļos, ko viņi līdz šim nav pieredzējuši. Un tas rada psiholoģisko slodzi. Tāpēc mēs ar “Tet” botā esam iekļāvuši jautājumus un padomus, kā risināt psiholoģiskas problēmas, kā saglabāt psiholoģisko veselību un kā saglabāt možu garu arī šādā sarežģītā situācijā,” informēja Vasiļjevs.