Uzņēmējs Enns Lansons skaidroja: "Lielākais ierobežojums ir tas, ka mums pašiem nav pietiekami daudz pieredzes. Šodien mēs jūtamies ērti, braucot ar ātrumu 20 līdz 25 kilometriem stundā, kas ir pietiekami pilsētu teritorijā."
Pagaidām attālināmi vadāmie auto var pārvietoties tikai tad, ja tajos atrodas vadītājs, kas ārkārtas situācijā spēj pārņemt vadību. Bīstamākā situācija rodas, ja pazūd sakari un kameru attēls, un šādā gadījumā vadības sistēma aptur transporta līdzekli.
Tuvākais mērķis ir pusgada laikā panākt drošu pārvietošanos ar ātrumu līdz 50 kilometriem stundā, un tas ļaus piedāvāt pakalpojumu klientiem.
Kompānijas vadītājs norādīja, ka tas ir liels solis transporta attīstībā, kas arī samazinās vides piesārņojumu. Igaunijā tiek domāts arī par attiecīgu tiesisku regulējumu, un sabiedriskā medija tīmekļa vietne vēsta, ka attiecīgie grozījumi likumos varētu stāties spēkā nākamajā gadā.
Atbildīgs par drošību uz ceļa būs attālinātais vadītājs, un problēmu gadījumā policija varēs ierasties pie tā, vadoties no mašīnā atstātās informācijas.