Google beigs «lasīt» e-pastus reklāmas mērķiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Kompānija "Google" vairs neskenēs lietotāju e-pastus, lai viņiem rādītu personalizētas reklāmas, tehnoloģiju milzis paziņojis 23.jūnijā. 

Kompānija šogad izbeigs šo savulaik pretrunīgi vērtēto praksi un tā vietā reklāmas personalizēs, vadoties pēc lietotāja uzstādījumiem, kā tas notiek jau tagad uzņēmēju platformā "G Suite". 

Tas gan nenozīmē, ka "Google" vairs pilnībā neskenēs lietotāju e-pastus. Tas joprojām notiks, piemēram, lai piedāvātu automātiskās atbildes. 

Tāpat kompānija ieviesīs jaunas funkcijas "Gmail", lai ļautu veikt maksājumus un izrakstīt rēķinus ar e-pasta pakalpojuma starpniecību. Arī šim mērķim vajadzēs skenēt e-pastu saturu. 

"Gmail" e-pasta pakalpojumu pašlaik izmanto ap 1,2 miljardi cilvēku, vēsta kompānija

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti