Cilvēki pavada viedtālrunī gandrīz piecas stundas dienā jeb trešdaļu nomoda laika

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Mobilo tālruņu lietotāji pavada vidēji 4,8 stundas dienā, raugoties savā viedtālrunī, liecina mobilo tehnoloģiju izpētes kompānijas “App Annie” pētījums.

Vidējais pavadītais laiks mobilajās aplikācijās bija četras stundas un 48 minūtes, kas ir par 30% vairāk nekā 2019. gadā. Šī informācija tika rēķināta, balstoties uz datiem no 10 valstīm, ieskaitot Indiju, Turciju, ASV, Japānu, Meksiku, Singapūru un Kanādu. Lietotāji no Brazīlijas, Indonēzijas un Dienvidkorejas lieto viedtālruni vairāk nekā piecas stundas dienā.

No visa viedtālruņa lietošanai atvēlētā laika 70% tika pavadīti sociālo tīklu aplikācijās ar “TikTok” aplikāciju priekšgalā.

"Lielie ekrāni pamazāk izmirst, jo mobilie telefoni turpina pārsniegt rekordus gandrīz visās kategorijās – pavadītais laiks, lejupielādes, ieņēmumi," vēsta “App Annie” vadītājs Teodors Krancs.

“App Annie” ziņojums liecina, ka 2021. gadā dažādas lietotnes tika lejupielādētas 230 miljardus reižu. “TikTok” lietotne bija visvairāk lejupielādētā pasaulē. 2021. gadā lietotāji tajā pavadīja par 90% vairāk laika nekā 2020. gadā. “App Annie” prognozē, ka līdz šī gada otrajai pusei “TikTok” sasniegs 1,5 miljardus aktīvo lietotāju.

Mobilo lietotņu bizness kopumā ir ļoti ienesīgs – 2021. gadā iznāca divi miljoni jaunu lietotņu, un lietotņu skaits, kas pelna vairāk kā 100 miljonus dolāru, ir audzis par 20%.

“YouTube” lietotne bija populārākā video straumēšanas platforma pasaulē, kas 60 dažādās valstīs sasniedza miljons lejupielāžu robežu. Daudzos reģionos kā otrā ierindojās “Netflix” platforma.

Pētījums arī atklāja plašākas izmaiņas cilvēku paradumos, īpaši to, kā Covid-19 pandēmija ietekmēja cilvēku ikdienu. Piemēram, cilvēki vairāk laika pavadīja iepirkšanās lietotnēs, ēdiena un dzērienu iegādes lietotnēs, veselības un fitnesa lietotnēs, iepazīšanās platformās un ar pandēmiju saistītās lietotnēs.

Augusi arī mobilo ierīču spēļu popularitāte. Īpašu popularitāti iemantoja ikdienišķas spēles, kurās, piemēram, spēlētājam jāizvairās no matu nogriešanas (“Hair Challenge”) vai jāvāc ķieģeļi (“Bridge Race”), lai uzbūvētu kāpnes.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti