Viņa skaidroja, ka saskaņā ar Eiropas datiem vispārējais digitālo prasmju līmenis Latvijā nav īpaši augsts. Līdz ar to uzsākta informatīva kampaņa "Zināšanas vairo iespējas", lai mudinātu uzņēmumus saņemt līdzfinansējumu darbinieku kompetences celšanai.
Bāliņa norādīja, ka zināšanas var pilnveidot dažādās jomās – gan par dažādiem specifiskiem rīkiem, kurus izmantot, lai pilnveidotu savus produktus, gan digitālajā mārketingā, gan mārketingā, gan projektu vadībā, arī procesu vadībā.
Proti, tēmu loks plašs, tāpēc LIKTA vadītāja aicināja apmeklēt asociācijas mājaslapu, lai aplūkotu iespējas. Taču pat tad, ja vajadzīgās apmācības neizdodas atrast, LIKTA solīja iespēju veidot apmācības konkrēti uzņēmuma vajadzībām. Mācības iespējamas gan klātienē, gan attālināti, kā arī – gan Latvijā, gan ārpus tās.
Asociācijas vadītāja atzina, ka ierasti aktīvāki ir lielie uzņēmumi, tomēr viņa mudināja apdomāt šo iespēju arī mazajiem uzņēmumiem, jo tiem tiek atmaksāti 70% no mācību maksas, kamēr lielajiem uzņēmumiem – 50%.