Rīgas maratons cer piesaistīt 30 000 skatītāju

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

"Lattelecom" Rīgas maratona laikā šogad īpaši piedomās ne tikai par skrējējiem, bet arī līdzjutējiem. Organizatori šogad cer pulcēt skrējēju daudzumam atbilstošu skaitu līdzjutēju - ap 30 000.

Oganizatoru komandas vadītājs Aigars Nords norādīja, ka plānots paplašināt skatītāju tribīnes, kā arī sarūpēt dažādas aktivitātes un pārsteigumus skrējēju līdzjutējiem un pasākuma vērotājiem.

"Lattelecom" Rīgas maratons šogad skriešanas entuziastiem piedāvās sešu kilometru distanci iepriekšējās piecu kilometru distances vietā, kā arī ieviesīs iepriekš nebijušu ģimeņu skrējiena distanci 4,2 kilometru garumā, Latvijas Radio pavēstīja Aigars Nords.

Oficiālā "Lattelecom" Rīgas maratona "Adidas" krekla zīmējuma autore šogad ir māksliniece Ieva Iltnere. Zīmējums radīts mākslinieces atpazīstamajā stilā un simbolizē maratona dalībnieku dažādību un plašo starptautisko pārstāvniecību.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti