Šādi aplīmēti tramvaji redzami bieži, turklāt reklāmas izvietotas tā, ka traucē pasažieriem, kuri var pat palaist garām savu pieturu.
"Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane nenoliedz, ka sava daļa taisnības ir pasažieriem, kas nav mierā ar skatu aizsedzošām reklāmām. Tomēr viņa uzskata, ka visos jaunajos transportlīdzekļos atskaņotie audio ieraksti par pieturu secību ļauj cilvēkiem pēc dzirdētā orientēties, lai nepalaistu garām savu pieturu.
Iespēja pārskatīt reklāmu izvietošanas principus "Rīgas satiksmē" kā risinājumu pat neizskata. Bartaševiča-Feldmane izklāsta, ka reklāmas izvietošana uz sabiedriskā transporta, tātad tā aplīmēšana, ir nodota trešajai pusei un tiek regulēta ar valsts normatīvajiem aktiem. Tie tad ļoti precīzi nosakot, cik daudz drīkst līmēt, ko drīkst reklamēt, ko nedrīkst reklamēt un kādai ir jābūt caurredzamībai.
Par reklāmu izvietošanu atbild SIA “Pilsētas līnijas”, un uzņēmuma direktore Ilma Kauliņa saka, ka
viss reklāmu noformējums atbilst Ministru kabineta noteikumiem.
Tie nosaka, ka transporta logs ir aplīmējams un katra loga aile var tik aizsegta par 50%. Kauliņa uzskata, ka cilvēkiem ir iespēja, pārvietojoties salonā, izvēlēties vietu, kur ir viskomfortablāk. Tātad pasažierim nevis jāsēžas, iespējams, vienīgajā brīvajā vietā, bet jāstaigā pa tramvaju, meklējot labāko vietu.
Reklāmas izvietošanai tiekot izmantoti modernākie materiāli, bet redzamība caur tiem nebūt nav tik laba. Kauliņa gan piebilst, ka caur logu ir jāredz vajadzīgā pietura, nevis jālasa žurnāls. Problēmu varot saasināt lietus, jo norasojis logs redzamību vēl pasliktina.
Iespēju atstāt logus bez reklāmas uzlīmēm "Pilsētas līnijas" būtu ar mieru tikai tad, ja mainīsies attiecīgie likumi. Uzņēmumā arī apšauba, vai patiešām pasažieriem ir grūtības caur aplīmētiem logiem ko saskatīt, kā arī atsaucas uz iespēju par pieturām informāciju iegūt displejos transporta līdzeklī.