Laikā, kad Rīgā, K.Barona ielā sākti vērienīgi remontdarbi un iela slēgta satiksmei (izņemot sabiedrisko transportu), autotransporta plūsma pārvietojusies uz Tērbatas ielu. Vienu ielu plānots pārveidot par velosipēdu maģistrāli, K.Barona ielā samazinot braukšanas ātrumu līdz 30 km/h. Iepriekš izskanējušas idejas Tērbatas ielu pārveidot par gājēju ielu.
Taču, sākot no septembra, Tērbatas iela uzņēmusi paralēlās ielas automašīnu plūsmu un satiksmi apgrūtina jaunā ceļa zīme, kas aizliedz Matīsa ielā nogriezties no tramvaja sliedēm.
Iepriekš nepieredzētus sastrēgumus Matīsa ielā no Tērbatas ielas līdz pat Brīvības ielai izveidojušas satiksmes organizācijas izmaiņas krustojumā.
No Matīsa ielas nav iespējams nogriezties pa labi Tērbatas ielā, jo iela ir pilna ar automašīnām, novēroja raidījums LTV "Zebra". Savukārt, aizliedzot griezties pa kreisi no tramvaja sliedēm, tā atvieglojot sabiedriskā transporta kustību, tiek palēlināta jau tā lēnā transportlīdzekļu kustība Matīsa ielā. Iespējams, ka kreiso pagriezienu galvaspilsētas centrā vajadzēja aizliegt. Daļa autovadītāju pagaidām tāpat nav pamanījuši jauno ceļa zīmi, novēroja raidījums "Zebra"