Prevencijas vadības nodaļas priekšnieks Andis Rinkevics medijiem pastāstīja, ka lielāko īpatsvaru smago autoavāriju - 21,3% - izraisīja tieši “Audi” autovadītāji, kuri “izvirzījušies priekšā ar lielāko risku, lai gan bija ierasts uzskatīt, ka tie ir BMW autovadītāji”.
Policija arī mēģināja pēc statistikas iezīmēt vidējo šāda “Audi” autovadītāja portretu un izrādījās, ka 81% gadījumu automašīna bija vecāka par 20 gadiem, gandrīz pusē gadījumu to vadīja jauni cilvēki vecumā līdz 29 gadiem, un 21% gadījumu autobraucēji bija reibumā.
Rinkevics Latvijas Radio raidījumā "Pēcpusdiena" sacīja, ka negaidīts atzinums pētījumā bijis fakts, ka paši autovadītāji atzinuši, ka avārijās parasti tieši viņi visbiežāk ir vainīgi. Mazāk tiek vainota satiksmes infrastruktūra un laika apstākļi. Tāpat negaidīti un savdabīgi bijuši secinājumi, ka visvairāk avāriju notiek labos apstākļos, kad asfalts ir sauss un tīrs, kā arī fakts, ka sliktos laika apstākļos lielāka iespēja iekļūt smagās avārijās ir autovadītājiem, kas savu auto vadītprasmi vērtē kā labu vai ļoti labu.
Savukārt attiecībā uz gājējiem Rinkevics pauda, ka pretēji plaši pieņemtajam uzskatam, ka gājēji visvairāk cieš ceļu negadījumos uz ceļiem vai šosejām, ejot gar to malu, secināts, ka vairāk traumu tiek gūts pilsētās. Turklāt tipiski, ka lielākā daļa cietušo ir vecumā virs 65 gadiem un vīrieši.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas vadītājs Jānis Abāšins, komentējot pētījumu, sacīja, ka šogad īpaši varētu pieaugt avāriju skaits, kuros iesaistīti meža dzīvnieki. To skaits ir pieaudzis līdz ar maigajiem ziemas apstākļiem.