Lielbritānijā «Volvo» jaunu auto piedāvā abonēt, nevis iegādāties

Autoražotājs “Volvo” Lielbritānijā nesen prezentējis savu „Care by Volvo” abonēšanas servisu, kas klientiem ļauj par fiksētu summu abonēt automašīnu bez pirmās iemaksas un līgumu slēgšanas, kas uzliek ilgtermiņa saistības.

„Volvo” tiešsaistes biznesa nodaļas vadītājs Magnuss Fredins britu medijam „Autocar” pastāstīja, ka pāreja uz tiešsaistes biznesu ir neizbēgama, tāpēc „Volvo” saskata iespēju attīstīt šo sektoru.

„Skaidrs, ka jaunā paaudze nevēlas pirkt lietas, lai tās būtu viņu īpašumā. Viņi ir uzauguši ar citādu pārliecību un citos apstākļos, kur pieejams lērums tehnoloģiju.

Abonēšanas serviss nav domāts visiem, to ļoti labi saprotam. Skaidrs, ka nākotnē būs arī citi veidi, kā nodrošināt auto tirdzniecību tiešsaistē, bet šis ir pirmais solis ceļā uz to,” norādīja Fredins.

„Volvo” jaunais piedāvājums gan nav diez cik lēts – mēneša abonēšanas maksa sākas no 559 mārciņām. Šajā summā iekļauta „Volvo XC40 T3” mašīna, auto regulārās apkopes, tehniskā palīdzība uz ceļa, rezerves riepas un iemaksas ceļu fondā. Par papildus maksu var iegūt arī apdrošināšanu, kas Lielbritānijā ir ļoti dārga – tā var sasniegt vairākus tūkstošus gadā. Izvēloties izmēros lielākas mašīnas, arī ikmēneša maksa kļūs lielāka – tā var sasniegt pat 1150 mārciņas mēnesī. Paziņojot trīs mēnešus iepriekš, auto iespējams mainīt pret citu modeli vai arī pilnībā atteikties no pakalpojuma.

Fredins norādīja, ka „Volvo” nevēlējās piedāvāt lētāko pakalpojumu, jo šajā abonēšanas modelī uzsvars ir uz klienta ērtībām.

„Auto abonēšanas serviss ir lieliska iespēja cilvēkiem iegūt sev vēlamo mašīnu, vienlaikus aiztaupot sarežģījumus un ilgtermiņa saistības, kas rodas, iegādājoties auto tradicionālā veidā. Mēs nevēlamies būt lētākais piedāvājums,” skaidro kompānijas pārstāvis. „Mēs saviem produktiem vēlamies piešķirt vērtību, kā arī gribam būt maksimāli elastīgi saviem klientiem.”

Autoražotājam ir lielas ambīcijas attiecībā uz šo projektu – „Volvo” cer, ka vairāk nekā 10 procenti no Lielbritānijā piegādātajām mašīnām 2022. gadā tiks tirgotas, izmantojot tieši abonēšanas servisu, bet līdz 2025. gadam jau puse no „Volvo” automašīnām pie klientiem varētu nonākt tieši šādi. Kompānijas pārstāvji gan uzsver, ka nekur nepazudīs arī līdz šim ierastā auto tirdzniecība, to salīdzinot ar elektroniskajām grāmatām – tās papildināja tirgu, vienlaikus neizskaužot grāmatas papīra formātā.

Eksperimentus ar auto abonēšanas servisiem veikuši arī citi ražotāji, piemēram, „Mercedes” to izmēģināja vairākās ASV pilsētās.

Lai arī pagaidām projekts ir apturēts, „Mercedes” ziņo, ka iegūti dati, kā uzlabot piedāvājumu, un kompānija sola pie tā atgriezties. Arī „Jaguar Land Rover” pavisam nesen uzsākusi līdzīga pakalpojuma piedāvāšanu.

Līdz ar tiešsaistes pakalpojumu attīstību iepriekšējās desmitgades laikā milzīgu attīstību piedzīvoja kompānijas, kuras piedāvā dažādus pakalpojumus par noteiktu abonēšanas maksu. Šodien mūziku savos viedtālruņos klausās, izmantojot tādas lietotnes kā „Spotify”, bet filmas un seriālus vēro „Netflix” un citās lietotnēs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Motori
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti