Aģentūra "Reuters" vēsta, ka ilgstošās sarunās bloka dalībvalstis vienojušās par risinājumu, kas nebūs tik stingrs pret piesārņojuma līmeņiem, kā Eiropas Komisijas (EK) rosinātais projekts. Šādi bloka dalībvalstis, kurās ir lieli autobūves uzņēmumi, cenšas aizsargāt šo nozari.
Vienošanās paredz, ka līdz aiznākamā gada septembrim autoražotāji vairāk nekā divas reizes varēs pārsniegt atļauto izmešu līmeni attiecībā uz jauno modeļu automašīnām, bet līdz 2019.gadam attiecībā uz visām jaunajām automašīnām.
Par stingrākiem noteikumiem iestājusies vienīgi Nīderlande. EK gan norāda, ka jaunās pārbaudes būs ļoti pietuvinātas reālās braukšanas apstākļiem.
Ziņots, ka pēc dīzeļdzinēju skandāla autobūves gigants "Volkswagen" piedzīvojis pirmos zaudējumus 15 gadu vēsturē.