Garāžas sarunas

Lietota detaļa no auto kapsētas vai atjaunota pēc ražotāja tehnoloģijām?

Garāžas sarunas

Kādu degvielu prātīgāk izvēlēties?

Kā izdevīgāk pārdot auto?

Kā veiksmīgāk pārdot automašīnu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Veidojot pārdošanas sludinājumu, svarīgi pirms automašīnas fotografēšanas to nomazgāt un iztīrīt, lai tā būtu vizuāli pievilcīga, jo fotogrāfijas ir gan pārdevēja, gan automašīnas vizītkarte, Latvijas Radio 2 raidījumā “Garāžas sarunas” ieteica auto tirdzniecības speciālists Alvils Krams.

Viņš atzina, ka ar 10 fotogrāfijām, kurās redzama automašīna no visām pusēm, kā arī tās salons, ir pietiekami.  “Tas ir pirmais, ko cilvēks redzēs, un pēc tā viņš vērtēs – piezvanīt par jūsu sludinājumu vai tomēr nākamo, kur pārdevējs būs pacenties un uztaisījis bildes tīrai automašīnai,” norādīja speciālists.

Kā otru svarīgāko nosacījumu, lai veiksmīgi pārdotu automašīnu, viņš minēja gramatiski pareizu tekstu, kurā minēts tikai svarīgākais.

Tā kā pārsvarā visas Latvijas tirgū esošās automašīnas ir mazāk vai vairāk lietotas, tām visām ir kādi skrāpējumi vai nelielas buktes. Krams uzskata, ka to sludinājumā var speciāli neuzsvērt: “Es neteiktu, ka to nav vērts pieminēt, bet to redzēs dzīvē, ja cilvēks atbrauks. Ja viņu tas ļoti interesēs, tad viņš varēs pētīt.”

Auto eksperts Gints Gavers ieteica pārdošanas sludinājumā neuzskaitīt visus mašīnā veiktos ieguldījumus: “Godīgi sakot, to visu ieraugot, man uzreiz liekas, ka kaut kas nav riktīgi. Ļoti daudziem, kas ieved auto no tālām zemēm, ir modē pierakstīt to, ka tikko nomainīta siksna, tikko nomainīta eļļa, tikko viss nomainīts, sēdies un brauc. Loģiski, neviens cilvēks nenoticēs, ka kāds, kurš grib pārdot auto, tagad ir ieguldījis pāris simtus eiro, visu nomainot, lai jaunajam īpašniekam neviena kapeika nav jātērē.”

Nav piemērotākā laika, kad meklēt savai automašīnai jaunu saimnieku, atzina Krams: “Piemērotākais laiks ir tad, kad to mašīnu gribas vai vajag pārdot." To darīt pašam vai uzticēt profesionālim,  –  tas atkarīgs no steigas, kādā nepieciešams auto pārdot.

“Ja uzticēsiet to profesionālim, noteikti būs ātrāk, jo viņš gan uztaisīs bildes, gan izveidos sludinājuma tekstu, gan arī visas papildu opcijas un pratīs ar klientu runāt. Varbūt pat piedāvās arī kaut kādu finansējuma piesaistīšanu,” skaidroja speciālists.

Varbūt sākumā šķiet, ka tirgot pašam sanāk nedaudz finansiāli izdevīgāk, taču, ja kādu laiku, piemēram, pusgadu, neizdodas pārdot automašīnu, tās vērtība jau būs kritusies, piebilda Krams.

 

Garāžas sarunas

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti