Nule pieņemtie noteikumi nosaka, ka vismaz 5% no Eiropas Savienības (ES) komerciālajiem transporta līdzekļiem ir jāpakļauj tehniskajām pārbaudēm uz ceļiem. Tāpat – turpmāk vieglāk būs pārreģistrēt transporta līdzekli citā dalībvalstī, jo tai būs jāatzīst citā dalībvalstī izdots tehniskās apskates sertifikāts.
Tāpat būs pastiprināta cīņa pret krāpšanos ar odometra rādījumiem, ņemot odometra lasījumu vērā tehniskajā apskatē un to norādot īpašā sertifikātā. Proti, par krāpšanos odometra rādījumus būs sods.
Vienlaikus EP apstiprinātie noteikumi prasa dalībvalstīm izmantot riska novērtēšanas sistēmas, lai vērstos pret uzņēmumiem, kuru komerctransporta autoparki ir sliktā tehniskajā stāvoklī. Savukārt tiem uzņēmējiem, kuru autoparki būs labā stāvoklī, administratīvais slogs būs mazāks.