Visi posmi tiks aizvadīti BKSB mototrases daļā, lai netraucētu trases rekonstrukcijas darbiem. Sacensību organizatori cer, ka šīs sacensības varētu izaudzināt konkurētspējīgus autošosejas sportistus. Tiesa, autošosejā ierasts, ka spēkrati sacenšas viens otram blakus, kamēr plānotajā minišosejas kausā trasē vienlaikus drīkstēs atrasties līdz 10 automašīnām, kuras startē ar 30 sekunžu intervāliem.
"Pēc autosporta entuziastu ieteikumiem ir nedaudz izmainīti minišosejas tehniskie noteikumi. Joprojām sacīkstēs var droši piedalīties jebkurš braukt gribētājs ar savu ielas automašīnu," informē sacensību galvenais organizators Eduards Kalve.
Tuvojoties pirmajam posmam, aizvadīti arī vairāki treniņbraucieni, kurus varēja izmantot interesenti. Latvijas autošosejas nacionālās klases vicečempions Jānis Vanks arī paspēja pamēģināt trases līkumus: "Moto apļa trase Biķerniekos ir ļoti interesanta – tajā ir gan kāpumi un kritumi, gan asi līkumi. Līdz ar to iespējams izbaudīt pilnu sajūtu gammu, gluži kā lielajās autošosejas sacensībās. Priecājos, ka šajās sacīkstēs būs nopietni padomāts par drošību.”
Ieguvums ir arī tas, ka sacensības notiek slēgtā trasē, kur autovadītājs var pat apgūt papildus iemaņas drošākai braukšanai un manevrēšanai, kas var vēlāk noderēt, pārvietojoties ikdienas satiksmē pa ielām.
Pēc veiktajām izmaiņām noteikumos sacīkstes norisināsies četrās ieskaites klasēs. Tām noteikts minimālais auto svars, kas ierobežos tos braucējus, kuri plāno startēt ar ļoti vieglām automašīnām vai automašīnām, kurām motors novietots aizmugurē.
Dalībniekiem trasē būs iespēja veikt vairāk nekā 40 kilometrus garu distanci. Sacenšoties par ātrāko apļa laiku, dalībniekiem būs jāveic viens kvalifikācijas brauciens trīs apļu garumā un divi sacīkšu braucieni, katrs 20 kilometrus garš.