Autoserviss paņem samaksu un trešo mēnesi remontē automašīnu

Dzintra jau trešo mēnesi gaida, kad beidzot varēs atgūt remontā nodoto mašīnu, kurai bijušas problēmas ar dzinēja pārnesumu kārbu. Autoserviss, paņemot samaksu, atdevis automašīnu neremontētu. Savukārt otrreizējā remontēšana ievilkusies un remontdarbnīcas vadītājs izvairās no sarunas ar īpašnieci.

"Mēs 30.oktobrī nodevām mašīnu autoservisā "Domina K", mums solīja saremontēt trīs  četru dienu laikā. Protams, trīs četru dienu laikā nesaremontēja, zvanījām un centāmies, lai pēc iespējas ātrāk saremontē, jo mūsdienās bez mašīnas ir grūti," stāsta Dzintra.

Tomēr no autoservisa saņemtā mašīna izrādījās nesaremontēta.

"Kad vīrs atbrauca mājās no komandējuma, viņš sacīja: man liekas, ka tur mašīnai nekas nav darīts!" sacīja Dzintra. Pārbaudot automašīnu, noskaidrojās, ka tiešām nekas nav darīts, tikai paņemta nauda. Servisa īpašnieks kategoriski atteicies atdot naudu un teicis, lai ved mašīnu atpakaļ un šoreiz to salabos pa īstam.

"Tad sākās epopeja. Nācās zvanīt, visu laiku solīja, tad nav detaļas, tad nav meistara, tad ir nepareizās detaļas atsūtītas, beigās bija tā, ka vispār neatbildēja uz zvaniem," atceras Dzintra. Viņa vērsusies arī policijā, taču čeku, kas pierādītu maksājumu, viņa neesot saņēmusi. Pēdējās sarunas laikā sautoservisa pārstāvji beidzot mašīnu solījuši atdot, tādēļ kopā ar Dzintras kundzi bija raidījums "4.studija".

"Redz, kur mana mašīnīte augšā karājas," rāda Dzintra, taču neizdodas sastapt autoservisa vadītāju, kuru nevar arī sazvanīt. Tikmēr autoservisa darbu vadītājam izdodas nepamanītam pamest autoservisu, radot aizdomas, ka neapmierināto klientu ir daudz.

Autoeksperts un savas remontdarbnīcas īpašnieks Ivars Caune situāciju vērtē kā bērnišķīgu, kad neremontētu automašīnu atdot kā saremontētu:

"Ir kaut kas dzirdēts, bet ne bieži, paldies Dievam! Ja servisa vadītājs vai kāds cits pieļāvis kļūdu, ir jānāk pretim klientam un jārod kompromiss, bet, ja viņš slēpjas un bēguļo, tad tas ir bērnišķīgi. Ir jāizvēlas remonta iestāde, kurai vari uzticēties un tad, ja tu uzticies, tad nav jābrauc pie kāda cita un jāpārbauda, vai tas ir izdarīts vai nav. Ja mēs vienreiz kļūdīsimies, tad, skaidrs, ka vairāk mums neticēs."

Ja tomēr nokļūts neapskaužamā situācijā ar autoservisa pārstāvjiem, noteikti ir nepieciešami pierādījumi, ka veikts maksājums.

"Ir jābūt kaut kādam dokumentam par to, kas ir izdarīts, un, ja tu samaksā, tad jebkurā gadījumā ir jādod arī čeks. Tā visur ir jānotiek. Dabīgi, ja remontē kaut kādās garāžiņās vai vietā, kur vispār nav kases aparāta, tad arī klientam pašam ir jāuzņemas vaina," skaidro autoeksperts Caune.

Ja gadījušās kādas problēmas ar auto pēc remonta un nav čeka, tad tā nav klienta laimīgā diena. Ja grib tikt cauri lētāk, visticamāk, ka arī remonts būs atbilstošas kvalitātes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Motori
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti