4. studija

Vai apkaimes iedzīvotāji drīkst trenēties skolu sporta laukumos?

4. studija

Par cilvēku un koku likteņiem: Varenā Buku vīksna

Vai KASKO pakalpojums "Autohelp24" zem -20 grādiem pārstāj darboties?

Apdrošinātājs neatsaucas -26 grādu salā pamestam šoferim

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Aizbildinoties gan ar interneta, gan telefonsakaru traucējumiem, apdrošinātājs nav sniedzis palīdzību savam klientam, kas mīnus 26 grādu salā nav spējis iedarbināt savu automašīnu.  Kaut gan KASKO sniegtais pakalpojums “Autohelp24” paredz 24 stundu tehnisko atbalstu, 4. studijas skatītājam tas netika sniegts.

“Esmu kompānijas “Gjensidige” KASKO un OCTA apdrošināšanas klients jau 10 gadus,” raksta Džordžs, kas pēc 7. janvāra nakts Latgalē nespēja iedarbināt savu automašīnu. Viņš atzīst, ka nekad iepriekš nebija izmantojis “Autohelp24” palīdzību un bija pārliecināts, ka vajadzības gadījumā to saņems. Bet, zvanot uz mājaslapā norādīto diennakts tehniskās palīdzības numuru, zvans tika pārtraukts, pat nesniedzot nekādu signālu. Džordžs centās vairākkārt un no dažādiem sakaru operatoriem, bet rezultātā tomēr palicis salā bez palīdzības, kas kompānijai bija jānodrošina.

Apdrošinātāja mājaslapā pieejama informācija, ka palīdzība tikšot sniegta jebkurā vietā un jebkurā laikā.

“Tādas situācijas mums gadās ļoti reti, varu pateikt, ka tas notiek retāk nekā reizi gadā, “ komentē „Gjensidige Baltic” pārstāve Jeļena Agadžanjana, “Tajā sestdienā, 7. janvārī, Latvija pārdzīvoja ļoti lielus mīnusus, kas skāra arī mūsu sakarus”.

Rodas jautājums, vai, ja gaisa temperatūra ir zemāka nekā mīnuss 20 grādi, apdrošināšanas polise pārstāj darboties. Neikdieniškos apstākļos taču visbiežāk arī gadās likstas ar automašīnas iedarbināšanu.

“Manuprāt, būtu jābūt kādam labam risinājumam, kad kaut kādu tehnisku problēmu gadījumā zvani pāradresējās uz kādu citu telefonu centrāli, citu apkalpotāju, lai šo servisu varētu klientiem sniegt, “ ierosina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

Viņa ieteikums ir turēt automašīnā vismaz viena tehniskā palīdzības dienesta telefona numuru. Ja gadās ziemas salā palikt lauka vidū, kur nav interneta pārklājuma, jābūt līdzi informācijai, kur vēl varat vērsties pēc palīdzības.

Agadžanjana norāda, ka parasti, lai novērtu sakaru problēmu, viņiem sāk darboties kāds rezerves variants, bet konkrēti šajā gadījumā arī rezerves variantā bijušas problēmas.

Kaut gan varētu domāt, ka apdrošinātāja pakalpojuma sniegšana ir vienkāršs process, ko aizsāk tikai viens zvans, tas patiesībā tā nav. “Īstenībā no tehniskā viedokļa, tas ir vesels darbību posms, kas ir atkarīgs no piegādātājiem internetā, telefonsakaru piegādātājiem,” apdrošinātāju pārstāve skaidro, 

“Tieši tajā sestdienā sanāca tā, ka problēmas radās vairākiem piegādātājiem.”

Viņa iesaka šādā gadījumā vērsties pēc palīdzības citur, bet pēc tam apdrošinātāju informēt. Ja palīdzība tiek sniegta pakalpojuma veidā un tiek noformēti čeki, apdrošinātājs izmaksas apsolās kompensēt.

Taču Džordžs ir lūdzis palīdzību draugam, un tas, protams, rēķinu nav sastādījis. Arī par šādiem gadījumiem apdrošinātājs aicina informēt, kaut gan nesola, ka visus materiālos zaudējumus atlīdzinās. “Vienosimies individuāli,“ apgalvo Agadžanjana.

Konkrētajā gadījumā apdrošinātāji gan sola radušos zaudējumus segt.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti