Kreklu mūziķim "Voice Australia 2014" kārtējā sērijā, kas tika publicēta svētdien, 15.jūnijā, izvēlējās stilists Enrike Mendelezs, kurš jau iepriekš bija ievērojis zīmolu "I’m Your Shirt" un ietērpis tajā amerikāņu mūziķi un producentu "Will.I.Am".
"Tas nav nekāds noslēpums, ka slavenību mārketings strādā zīmola labā, bet vislielākais prieks man ir par to, ka slavenības pašas izvēlas mūsu kreklus, nevis mēs pūlamies tos viņiem uzvilkt," pārliecināta Miklāva.
Miklāva nav vienīgā, kuras tērpus iecienījušas Holivudas un citas ārzemju slavenības, tā, piemēram, Katjas Šehurinas tērpi iemantojuši popularitāti Lielbritānijā, kur viņa šobrīd mitinās, kā arī citās pasaules vietās.
Šehurinas tērpi bijuši mugurā tādām zvaigznēm kā dziedātājai Nellijai Furtado, kad viņa 2012.gadā uzstājās ar koncertu Parīzē, kā arī skandalozajai sabiedrības dāmai Kimai Kardašjanai, kura savu foto Šehurinas kleitā bija izvietojusi blogā "KimKardashian.celebuzz.com" publiskai apskatei.
Kreklu un blūžu zīmols "I’m Your Shirt" prezentēts 2012.gada 9.novembrī. Zīmolam ir savs kreklu un blūžu konstruktors tīmekļa vietnē "www.imyourshirt.com", taču gan savā mājaslapā un citos interneta veikalos, gan Latvijas modes dizaina veikalos var iegādāties arī gatavus, jau dizaineres sakomplektētus kreklu modeļus.
Projektu atbalsta "Creative Andrejsala" un Latvijas investīciju un attīstības aģentūra.
SIA "I’m Your Shirt" dibināta 2012.gadā ar pamatkapitālu 2845 eiro. 2013.gadā uzņēmums apgrozīja 12 801 eiro un gadu noslēdza ar zaudējumiem 5136 eiro apmērā.
Uzņēmums pieder Kasparam Komarovam (25%), Ģirtam Vējiņam (25%), Martai Točai (25%) un Indrai Miklāvai (25%).
Zīmols "Katya Katya Shehurina" radīts 2007.gadā. Kopš tā laika Latvijā dzimušās Šehurinas tērpi iemantojuši popularitāti Lielbritānijā un citās pasaules vietās, kā arī jaunākās kolekcijas regulāri tiek izrādītas Rīgas modes nedēļā.