Trīs Norvēģijas Tehniskās universitātes studentu stāsts sācies kopmītnēs, dzenājot pa galdu mazus magnētiskos čipus. Improvizēto spēli nofilmēja un ievietoja “Youtube”. Īsā laikā tas savāca miljoniem skatījumu un radās ideja aizraušanos pārvērsts “start up” uzņēmumā.
“Kad mēs sapratām, ka mēs varam vadīt magnētus, ideja par spēli ieguva formu. Mēs sākām ar sava veida magnētisko kērlingu un pēc tam atklājām vēl citas darbības un redzējām, ka magnētus var izmantot daudzās spēlēs. Un tā dzima “Magination”,” stāsta viens no spēles veidotājiem Tobiass Likjendāls.
Jaunieši saņēma atbalstu no NorvēģijasIinovāciju fonda un uzsāka dažādu spēļu elementu rūpniecisku ražošanu
“Šī spēle atgādina kārtis. Jums ir tikai 52 kārtis, taču tās var izmantot, lai spēlētu neticami daudzas dažādas spēles,” saka “Magination” veidotājs Jūls Rudihāgens.
Tagad jaunieši dosies uz ASV, lai uzlabotu savu produktu ar profesionāliem galda spēļu attīstītājiem. Viņu stāsts jau piesaistījis arī kāda Holivudas producenta uzmanību.
“Vairāk nekā sešu gadu izglītība tagad uz laiku atlikta. Mūsu pasākumā ir kaut kas, ka var iekšēji just - tam ir jāizdodas,” saka “Magination” veidotāja Hanna Anjesena.
Spēles veidotāji atzīst, ka vecās labās galda spēles piesaista visdaždažādākā vecuma auditoriju, jo tad, kad vienkopus uzspēlēt pulcējas ģimene vai draugi, to sajūtu nevar aizstāt spēles virtuālajā pasaulē.