Mainās Latvijas Pasta pastmarku dizaina konkursa uzvarētājs

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Latvijas Pasta un vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv rīkotajā jaunas pastmarkas dizaina konkursā Mana ģimene – superkomanda mainās uzvarētājs, un par to kļūst Ervīns Elliņš. Konkursā uzvarējusī pastmarka tiks izdota 15.maijā, Starptautiskajā ģimenes dienā, kam par godu Latvijas Pasts jau otrā no savām nodaļām īstenos jaunajiem vecākiem draudzīgas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas koncepciju.

Pastmarkas pirmās dienas zīmogošana pirmdien, 15.maijā, notiks Rīgas 50.pasta nodaļā, t/c Origo, Stacijas laukumā 2, no plkst.8 līdz 19.

Pastmarku dizaina konkursa uzvarētājs tiek mainīts atbilstoši konkursa noteikumiem, jo atklājušās autortiesību neatbilstības, ko atzīst arī pats iepriekš nominētais konkursa uzvarētājs. Tāpēc konkursa uzvarētāja titulu iegūst konkursa dalībnieks ar nākamo lielāko saņemto balsu skaitu – Ervīns Elliņš, kura veidotā pastmarkas skice ieguva 758 no 5690 sociālo tīklu lietotāju balsīm. Savukārt otro vietu ieņem Nils Ulass, bet trešo – Inese Mierkalne.

Konkursā uzvarējusī pastmarka tiks izdota Starptautiskajā ģimenes dienā, 15.maijā, 500 000 eksemplāru tirāžā. Vienas pastmarkas nominālvērtība būs € 0,50, kas atbilst vienkāršas vēstules nosūtīšanas izmaksām Latvijas teritorijā. Šajā dienā Rīgas 50.pasta nodaļa, kur plānota arī pastmarkas pirmās dienas zīmogošana, sāks darboties kā jaunajiem vecākiem draudzīga pasta pakalpojumu sniegšanas vieta, kuras koncepcija veidota sadarbībā ar vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv.

Vecākiem draudzīgā pasta nodaļa ietver vairākus elementus. Pirmkārt, tā ir īpaša pakalpojuma poga Jaunajiem vecākiem klientu plūsmas regulēšanas sistēmā, kas paredz topošās mammas un jaunos vecākus, kam līdzi bērni līdz septiņu gadu vecumam, apkalpot prioritāri. Otrkārt, speciāli veidots bērnu stūrītis, kura aprīkojums izgatavots no Latvijas kokmateriāliem un kurā izmantotas ekoloģiskas krāsas – tam ir īpašs dizains, kas saistošā veidā informē par Latvijas Pasta darbību: pa Latvijas kontūru iespējams “izbraukt” ar miniatūru uzņēmuma automašīnīti, parādot uzņēmuma pasta sūtījumu apmaiņas ikdienas maršrutus visā valstī, kā arī aizpildīt vairāku veidu pastkartes.

 

Šogad sadarbībā ar vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv tika organizēts jau sestais Latvijas Pasta jaunas pastmarkas dizaina konkurss, aicinot iesūtīt pastmarku dizaina idejas par tēmu Mana ģimene – superkomanda. Konkursā tika iesniegtas 227 dizaina skices, bet fināla balsojumam žūrija, kuras sastāvā darbojās grafiskā dizaina, filatēlijas un ģimenes jautājumu speciālisti, izvirzīja 20 darbu. Balsojums, kurā varēja piedalīties, izmantojot sociālo tīklu Twitter, Facebook un Draugiem kontus, risinājās no 7. līdz 17.aprīlim.

Pastmarku dizaina konkurss ir kļuvis par Latvijas Pasta tradīciju, pastmarku tapšanas procesā ļaujot iesaistīties visplašākajai sabiedrībai. Ikdienā pastmarku izdošanu koordinē speciāla Pastmarku emisijas komisija.

2016.gada pastmarku dizaina konkursā sadarbībā ar leģendāro velosipēdu zīmolu Ērenpreiss uzvarēja Toma Rutkovska veidotā pastmarka. 2014.gada konkursā, kas tika rīkots kopā ar TV3 rīkotajā par tēmu Latvijas Lepnums, uzvarēja Solvitas Kukles pastmarka Dziedošie koki. 2013.gada uzvarētāja bija Andas Pētersones veidotā pastmarka Imants Ziedonis ziedēs mūžīgi, 2012.gadā – Jāņa Uzrauga pastmarka ar BMX riteņbraucēja attēlu, bet 2011.gadā – Evitas Eidintas pastmarka Vieta, kur rodas stāsti.

Pirmās trīs vietas ieguvušās pastmarkas aplūko šeit. Iepriekšējo gadu dizaina konkursos uzvarējušās pastmarkas redzamas te.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti