Pēc viņas sacītā, tas būs iespējams, pateicoties sadarbībai ar "Spotify" un "Universal Music Group".
"Līdz ar "Spotify" iesaisti konkursā, mums ir iespēja sasniegt jaunu auditoriju, kā arī iekļaut balsošanas rezultātos reālus datus no mūzikas patērētājiem," teica Jansone. Viņa arī uzsver – ar "Spotify" tiek strādāts, lai nodrošinātu precīzu datu ieguvi un ir izstrādāti mehānismi, lai izvairītos no iespējamas datu viltošanas.
Centrālās un Austrumeiropas "Spotify" nodaļas vadītājs Przmeks Pluta stāsta, ka šī ir pirmā reizē, kad "Spotify" nodrošina ar datiem "Eirovīzijas" dziesmu konkursa atlasi. Arī Latvijas nacionālās atlases žūrijas pārstāvis no "Universal Music Group” Petri Manonens (Somija) uzskata, ka “Spotify” datu iekļaušana balsojumā ir apsveicama.
"Jo vairāk klausījumu ir kādai dziesmai “Spotify” straumēšanas platformā, jo lielākas tai ir izredzes kļūt par hitu. Tas ir fakts," noteica Manonens.
Līdzās Manonenam starptautisko žūriju Latvijas nacionālajā atlasē pārstāvēs Matiass Millers no "BMG Rights Management" apakšizdevniecības "Crazy Planet Records" (Vācija), Fružina Zepa festivāla "Lollapalooza Berlin" (Vācija) direktore un Džojs Debs, "Eirovīzijas" 2015.gada uzvarētāja Mansa Zelmerlova dziesmas "Hero" līdzautors.
Jansone vērš uzmanību uz to, ka ir atlikusi tikai nedēļa, lai autori pieteiktu dziesmas, bet izpildītāji savu dalību "Supernova 2017". Pieteikuma anketas un nolikums atrodams konkursa mājaslapā.