Japāņu un dienvidkorejiešu gurmanus Valentīna dienā iepriecina rubīna šokolāde

Pasaulē lielākais gardumu uzņēmums “Nestle” trešdien, 14. februārī, svinētajā visu mīlnieku dienā sarūpējis kādu īpaši saldu dāvanu. Japānā un Dienvidkorejā sevi un citus būs iespējams palutināt ar pavisam jauna veida šokolādi – tā saukto rubīna šokolādi. Āzijas tirgus jaunā produkta ieviešanai nav izvēlēts nejauši, un abas valstis izceļas ar īpašu mīlestību pret neparastu garšu un noformējumu gardumiem.

“KitKat” jeb kā teiktu Japānā – “Kito Kato”, ir Šveices gardumu giganta “Nestle” viens no populārākajiem produktiem, un īpašu mīlestību pret to izjūt japāņi un korejieši. Ne velti uzlecošās saules zemē, piemēram, šīs šokolādes iespējams iegādāties pat ar zaļās tējas, pikantā vasabi un pat rīsu alkohola - sakē - garšu.

Tāpēc nav nejaušība, ka tieši tur Valentīndienas priekšvakarā sākta rubīna šokolādes tirgošana. Kā skaidro "Nestle" –

tā nav vis kāda no parastajām šokolādēm ar klāt pievienotu garšu, bet gan pavisam jauna tipa šokolāde, kas ieņemšot vietu līdzās melnajai, baltajai un piena šokolādei.

Tās krāsa ir dabiski rozā, jo tā tiek ražota no īpašām rozā kakao pupiņām.

Kāds eksperts portālā "Business Insider" izteicies, ka rubīna šokolādi var viegli izgatavot mājās. Proti, ir jāpaņem gabaliņš baltās šokolādes, kas jāieliek mutē. Pēc tam mutē ir jāieliek avenes un piena šokolādi. Tad tas ir nedaudz jāpakošļā un jānorij.

Ekskluzīvā šokolāde nav vienīgā izsmalcinātā lieta, kas pieskaņota Japānas "gourmet" kultūrai, kur mazām detaļām gadsimtiem ilgi piešķirta īpaši rūpīga uzmanība, bet arvien augošu popularitāti iegūst japāņu kičs jeb "kawaii". Rietumnieku acīm šie saldumi un vizuālais stils ir ļoti neierasti.

Turklāt izrādās, ka tikpat neierasti var būt arī Japānā īpašu popularitāti iegūstošie īpašie augļi.

Tieši šajā zemē tiek audzētas gandrīz 900 eiro kilogramā vērtās rubīna vīnogas, kuru izmērs, krāsa un saldums noteikts ar īsti dzenbudisku precizitāti un rūpību. Par 5000 eiro iespējams iegādāties milzīgās “skaistās princeses” zemenes – gan tradicionālajā sarkanajā, gan baltajā krāsā, bet absolūtie rekordisti ir īpašie arbūzi, kas tiek audzēti kā skaistākie Eiklīda ģeometrijas bioloģiskie piemēri. Šo arbūzu cena izsolēs sasniegusi pat vairāk nekā divdesmit tūkstošus eiro.

Saldumu un augļu luksusa produkti lēnām iekarojuši Japānas un Dienvidkorejas biznesa vidi kā perfekta dāvana, kas parāda bagātību, gaumi un rūpību pret detaļām. Tāpēc arī perfektas Valdentīndienas dāvanas meklējumos arvien vairāk japāņu un korejiešu nonāk nevis pie floristiem un juvelieru veikaliem, bet gan pie konditoriem un ekskluzīvu augļu stendiem.

1 komentārs
Ģirts Bralis
A kas ir "gurmanins"??
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālajiem profiliem
Izklaide
Dzīve & Stils
Jaunākie
Populārākie
Interesanti