Režisors, producents un sociālo mediju eksperts Rolands Laķis norāda, ka profila foto ir jābūt līdzīgai pases fotogrāfijai. Cilvēkam ir jāskatās tieši acīs, lai apmeklētājs justu, ka ar viņu komunicē.
Otrkārt, ir svarīgi sevi pareizi raksturot. Šim nolūkam ideālā gadījumā ir nepieciešami trīs atslēgas vārdi, piemēram, „fotogrāfs", „pasniedzējs". Līdz ar to arī fotoalbumam vajadzētu būt atbilstošam šiem atslēgas vārdiem. Piemēram, ja cilvēks ir pasniedzējs, tad ir nepieciešams, kur attiecīgais cilvēks ir kopā ar studentiem.
Visbeidzot, svarīgs, bet reizē arī pagrūts uzdevums ir nodrošināt labu un interesantu saturu. Laķis norāda, ka nedēļā nevajadzētu vairāk par trim ierakstiem. Tiem būtu jābūt ar jēgu, kur, piemēram, būtu izteikts kāds viedoklis saistībā ar to, ko cilvēks dara.
Kopumā mūsdienās cilvēki ir daudz un dažādos sociālajos tīklos, kam ir dažādas funkcijas. Piemēram, „facebook", „draugiem.lv", „twitter" un citi.