Līdz tam karalienes Elizabetes Otrās meitas – princeses Annas krāšņās kāzas 1973.gadā skatījās ap 100 miljoniem. Bet laikā, kad precējās karaliene Elizabete II, televīzija kā medijs bija savā šūpulī. Toties radio tiešraidē tam sekoja 200 miljoni cilvēku. Galvenokārt, protams, britu impērijā.
Britu karaļnams prot ar kāzām piesaistīt pasaules uzmanību. Taču tad, ja kāzas skatās trešdaļa pasaules iedzīvotāju, jārēķinās, ka smalkumu ne vienmēr izdosies saglabāt. Sākot no prezervatīviem "Kroņa dārgumi", kurus rotā sauklis "piemēroti princim" līdz peldkostīmiem ar jaunā pāra sejām un kanēļa sejām kafijas dzērienu putās.
Tirgotāji veiksmīgi izmantoja karalisko kāzu neticamo popularitāti.
"Mēs domājām, ka Viljama un Keitas kāzas bija populāras. Šīs kāzas ir vēl pieprasītākas! Megana ir Holivudas aktrise, kas ieprecas augstākajās – karaļnama aprindās. Visiem ir kāzu drudzis, visi ir aizrauti.
Tās pat var saukt par divu valstu kāzām," vērtēja suvenīru veikaliņa vadītāja Šīla Beilija.
Bija arī tradicionālās – karaļnama sarūpētās dāvanas. Piemēram, vairāk nekā 2500 karalisko kāzu viesiem piešķīra īpašos dāvanu maisiņus. Daži apdāvinātie gan vēlējās ar tiem nopelnīt, pārdodot "Ebay" tirdzniecībā. Tiem, kas vēlas tos iegūt savā īpašumā, nu jāšķiras no vairāk nekā 1000 eiro lielas naudas.
Pretreakcija aizrautīgo ažiotāžai bija ironija. Internetā sāka cirkulēt arī tā dēvētie interneta mīmi, izmantojot reālus vai pārveidotus kadrus. Bet ASV populārā šova "Saturday Night Live" veidotāji pasmējās par bīskapu, kurš piedalījās kāzās, izņirgājot viņa uzrunu kāzu ceremonijas laikā.
Pavilkt uz zoba karalisko ģimeni – ir daļa no anglosakšu zobgalības kultūras. Toties daudzskaitlīgajiem britu antimonarhistiem šīs kāzas ir kārtējais dadzis acīs, atgādinot, ka tām iztērēto naudu varēja likt lietā, pabarojot nabagos.