Latvijas Muzeju biedrības valdes priekšsēdētāja Zane Grīnvalde apgalvo, ka daudzviet muzejus apmeklē tieši ģimenes, tādēļ precīzs aktivitātes dalībnieku skaits patlaban grūti nosakāms:
„Patiesībā lielākā aktivitāte sākās uz jūnija beigām, jūlijā. Ja sākotnēji Rojas muzejs bija tas, uz kuru cilvēki vairāk izvēlējās doties, tad šobrīd topa virsotnē ierindojas Daugavpils, konkrētāk, Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs un Šmakovkas muzejs. Esmu novērojusi, ka mazāk parādās Kurzemes lejasgals. Mēs sākotnēji domājām, ka aktivitāti izmantos tikai jaunieši, jo viņi ir cītīgi sociālo tīklu lietotāji, bet diezgan daudz ir arī cilvēki, kuriem ir 40 gadi, galvenokārt piedalās no 30 līdz 50 gadu vecumā. Nesen saņēmu fotoattēlu no Carnikavas puses, tur esošais muzejs vēl nav līdz galam kā muzejs, bet par tādu šobrīd top. Tostarp arī šādi muzeji piedalās mūsu organizētajā akcijā.”
Kā norāde, ka muzejs piedalās akcijā, konkrētajā muzejā būs izlikta akcijas “Apceļo Latvijas muzejus!” pazīšanas zīme.
Akcijā var piedalīties jebkurš interesents, no 1.jūnija līdz 31.augustam apmeklējot vismaz piecus Latvijas muzejus, atzīmējot savu apmeklējumu ar viedtālruni vai fotoaparātu, tad savā "Facebook" profila laika līnijā jāievieto foto no šīs vietas, īsi jākomentē redzētais.
Ar akcijas nolikumu un uzdevumiem var iepazīties Latvijas Muzeju biedrības mājaslapā www.muzeji.lv .