“Nav pamata spēcīgām bažām par datu noplūdi, pat, ja kādreiz šī datu noplūde notiek, tā vienkārši ir dzīves realitāte. Interneta veikalos, kuriem ir laba reputācija, nebūtu jāuztraucas par šīm lietām,” viņš skaidroja.
Taču jāpatur prātā, ka nedrīkstētu dalīties ar savu personas kodu vai visur izmantot vienu paroli.
Daudzi internetveikali, lai tajos varētu iepirkties, prasa reģistrēšanos un sava konta izveidi, kas iekļauj arī, piemēram, tādu datu kā e-pasta adreses, dzīvesvietas adreses un telefona numura sniegšanu komersantam. Blumentāls pauda, ka obligāta prasība izveidot savu kontu, lai iepirktos internetveikalā, gan ir slikta prakse, jo pircējam vajadzētu būt izvēlei – dalīties ar datiem un reģistrēties vai iepirkties tāpat.
Daloties personīgajā pieredzē, Blūmentāls norādīja, ka pats pārsvarā nereģistrējas interneta veikalā, ja nav pārliecības, ka iepirksies tur regulāri: “Neskatoties uz to, komersantiem liekas, ka šāda funkcionalitāte būtu būtiska. Man liekas, ka viņiem šķiet, ka situācija ir forša un saulaina, jo būs viņiem visu klientu datu bāze pieejama, ar kuru viņi varēs strādāt mārketinga jautājumos.”